Test

Ja efter som jag bara sitter och kollar på tv så gör jag väl det här.

Du heter: Julia Larsson
Smeknamn: Juli, Larsson  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Vet inte. Brukar inte sörja till låtar.

Beroende av: Familj och släkt.

Vad tror folk om dig? att jag alltid är glad

Stämmer det? Typ. haha

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag låter glad i telefon.

Hur imponerar man på dig? Att våga
Brukar du skratta för dig själv? Självklart =D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Typ vad gör du.

Var bor du? Borlänge

Trivs du där? Ja utan tvekan!

Hur svarar du i mobilen? Hej det är julia.

Vem ringde du senast? Kusinerna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om en chat grej. Hon satt i bilen framför på vägen.
Antal timmar sömn inatt: 9,5
Sov du ensam: Ja, Men inte i huset

Brukar du komma i tid: Ja typ 
Hur känner du dig nu: Cool och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Ojj vet inte. Blandat

Vad tycker du om fötter: Mina? För långa tår.

Vad saknar du: Gotland

Hade du en bra kväll igår: En mysig kväll ja!

Favorit dryck på morgonen: Mjölk, Choklad
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardag och skola typ 10

Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Fotboll och längdskidor. Dans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja typ. Men vad händer om man råkar kolla en gång till då XD

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vet inte typ hänga med dom andra killarna och höra vilka tjejer dom gillade. Haha vad ägda dom skulle bli.

Är du nöjd med ditt liv: Absolut

Är du bortskämd: Nja lite
Vad gör du i morgon: Är på kräftskiva. jiho

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dom ärligaste och dom härigaste vännerna.

Vad är det finaste du fått? Min familj och släkt 
En speciell dag du minns: Alla i London

Du samlar på: Klistemärken som sitter på äpplen, apelsiner, päron.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jo nån. Men jag vet inte.
När grät du senast: Vet inte. Typ igår när nån gjorde mig ledsen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus på Gotland.

Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Japp

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, kanske nån gång.

Biter du på naglarna: Ja ibland :( men jag biter på huden runt naglarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0