Tårta

Nu har vi ätit tårta och super goda kakor. Jag har också tränat på gitarren och lärt mig i have a dream med abba.

Så dagens motto blir: I have a dream

För dom flesta har väl drömmar? Sen tror jag nog att jag ska börja skriva dagbok. Visst det här är ju som en dagbok men ändå. Liksom en blogg kan man ju inte gömma under huvud kudden eller under madrassen. För det känns ju lite speciellt att ha någon som man kan dela sina innersta tankar med men den kan inte berätta det för någon. Men nu går herr staffeten på tv. Även fast jag inte har kollat ögonen ur mig på OS så hänger jag ju med så jag tror jag börjar få OS feber. Men nu ska jag kolla in lite andra bloggar och mysa med släktingaran.

Ha en mysig kväll.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0