Hello

Har sovit hos mormor och morfar det gick bra. Skoldagen var väl helt okej. Längtar tills imorrn då kommer mamma hem från Frankrike. På måndag blir det svininfluensan sprutan dom säger att man blir att må dåligare av den andra en det första hoppas det inte är sant. Hatar att vara sjuk =( Skulle ha varit på fyrklubbs ville verkligen det också men har varit förkyld skit länge nu och det blir aldrig bättre. På idrotten körde vi hopprep det gick bra. Men snart så måste jag väl dra mig ifrån datorn en stund jag måste vara klar med diagnosen imorr men är på sidan 19 och det är sista sida och jag har bara några tal kvar. Förresten är det någon som vet hur man gör snygga desings för skulle vilja lära mig. Nej nu ska jag gå in på lite sidor sen blir det väl matte.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0