Lets dance

Jag sitter här nu med mamma och kollar på lets dance Marcus Birro har precis dansat . Jag och mamma har lite mys kväll därför att pappa, syrran och brossan är i Åsararna på skid tävling ny ska Marcus få poäng. Jag längtar efter att få se Claudia Gallie dansa hon hade en skit fräsig klänning på sig (skottsrutig) sån vill jag ha. Just nu ska Claudia dansa Yess!!!!!  Just nu har Molly Sanden högst poäng. Nej nu hejar jag på Claudia. Nu har dom dansat till poker face jag tyckte dom var skit bra. Snart ska jag nog antligen poppa popcorn eller käka glass har inte bestämt än. Ja nu kom dom upp i ledning. Det här blev ett långt inlägg

Syns

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0