Handlat

Nu har jag kommit in jag har nämligen skottat av lekstuge taket duktig som jag är. Nej då men det var lite drygt men jag fick ju hoppa ner sen. Sen har jag varit ute och fått lite frisk luft. Men nu ska jag berätta vad vi köpte på kupolen:

En Warp jacka som jag tycker är skit snygg men jag skulle vilja visa en bild men hittade ingen. Sen dampar kameran.Jackan var svart med olika former högt upp. typ trekanter ringar. Dom är i olika färger. te.x Lila som är min älskling färg och som jag har på täckisarana. 

Sen ett par vinter handskar från point zero svarta. Med texten vit.

Och sist men inte minst en jätte söt tandborste.

Sen har vi bytt mina örhängen som jag fick av syrran hon har bytt dom två gånger för att dom har gått sönder dom var så snygga det var svarta skruvar. Men nu har jag ett par med liksom en gylf.


Degens motto: Born to shop non stop. Det står så på min plånbok.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0