I Grövelsjöfjällen.

Ja nu är jag här alltså. Både ledsen och glad. Glad för att jag äntligen är här och ledsen för att min kusin har blivit sjuk. Ja så nu kan dom inte komma. Men hoppas han blir frisk snart så de kan komma senare. Snart ska jag väl komma lite mer till rätta och sörja lite mer. Men nu ska jag ladda upp lite mer bilder. Både på utasikten från fönstret och grejerna jag fick igår. Lägg märke till vad mystikst snabbt mitt hår har växt. Men jag fick en pyamas men det är nerpackad med mamma så den kommer senare.

Hörs sen.

 
I`m enjoying cake and freinds.

Kram Kram.

Kommentarer
Postat av: ida

ååååå vill också till grövelsjön!!:D

vi skulle ha åkte dit på påsken men mamma fick inte ledigt:(

de är så himla fint där:)

2010-03-28 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0