Joey

Hello!!

Just nu kollar jag på tv igen. Haha Förvånande. Sen blir det väl mer tv haha. Jag har lite favorit bloggar faktids. Men jag ska berätta om vad jag brukar kolla på på tv på dagarna.

15,00 dubbelavsnitt av sex and the city. (jag kommer ju från skolan ungefär då) 3:an

16,00 Dubbelavsnitt av that 70`s show 4:an

17,00 är social. alltså inget tv program förutom ibland förkväll. 4:an

18,00 Joey eller How i met your mother 5:an samt 6:an

18,30 Vänner <3<3 5:an

19,00 dubbelavsnitt av two and a half men. 3: an

20,00 olika för olika dagar

21,00 början av olika program som börjar 21,00

Så detta är min vardags tv tittande men detta kollar jag ju inte på varje dag. Så beroende är jag ju inte för tisdag-Torsdag är jag ju ute i skogen och åker skidor. Och helgarna ute på äventyr. Men nu ska jag kolla vidare.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0