Okej?

arg*_* om Vänsterhand!:
de har ju inte gått upp!! de stanar kvar om du va lite intresserad skulle du vetat de!!! du kan väl iaf skriva sanna saker på din blogg!!
IP: 81.233.96.3

Svar': Jag menade ju att dom stannde de kvar för dom har ju inte direkt gått ner. Ta inte allting så allvarligt. Det var ett misstag.

Människor som är anonyma och inte ger ut nåt tycker jag är fega. Jag gjorde ett misstag och skrev fel. So what. Om DU ska hålla på och skälla ut mig så behöver du inte ens läsa min blogg. Jag kan ju misstänka vem det är. Jag har missat en match på hela säsongen.

Nu sitter jag iallafall och har ont och äter marabou.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som tar det allvarligt nu då?

2010-10-24 @ 00:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0