Stress/soft!

Hellu, ha stressat hela dagen men jag har ändåhadt en bra dag. Har varit på Broken dreams och ätit med familjen+mormor och morfar. Det var mumsigt. Fick i mig till förätt, fyllda potatis skal med ost och bacon, till huvudrätt kyckling bröst, grönsaker, majskolv ooch french fries och till sist glass med kolasås och smågodis. Fast egentligen så blev jag mer sugen på värsting glassen när jag såg den. Men men thats life.

Fick i morse reda på att jag ska vara speaker (den som komenterar skidloppet i högtalare) på lilla vasaloppet 2011 kul! Och imorrn blir det 7km skidåkning till på söndag då jag ska åka samma sträcka på ungdomsvasn.

Ha en mysig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0