Buhu!

Jag har ont lite överallt!

Idag hade vi friluftsdag hela dagen! Friidrott var det som gällde! Skulle ha springit stafett men det blev inget för mig för jag typ knäckte till ryggen igår på matchen, har sjukligt ont och är helt stell. När vi skulle åka hem så rev jag upp värsta skärsåret i knävecket! Det blödde! :( Aja, annars var väl det helt okej! SLog Clara i nästan allt, tror jag!(det är skriver jag för hon kommer döda mig om hon läser det vilket hon antagligen kommer gö!) hahaha!

På eftermiddan blev jag bjuden på glass av Clara och Anders (Brystern!) för den vart förstörd när jag ramlade på cykeln, hela mitt knä är ju blodigt!
Sen drog vi hem till Melle hoppade studsmatta och fikade sen cyklade vi hem i regnet!


Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0