Dagens äventyr!

Vet att jag bloggar dåligt men det är å fint väder :D

Dagen började med toast till frukost och en drog jag upp till SIvert, sen kom moa upp dit. Vi lagade spaghetti Carbonada och fikade. Sen var jag tvungen  att sticka hem för vi skulle på Brage. Där träffade jag Clara och Amalia. Grattis Clara som fyller år idag! Fast jag är äldre, hehehe!

Matchen slutade 1-0 till Brage som nu är i serie ledning, jihoo. Så ska det se ut!

Nu på kvällningen så har jag varit till konsum och köpt chips! Vi åt grillat och ska äta jordgubbar. Stort MUMS!!

Nu ska jag kolla om det blir nån bra film. See u later! :D


Tonåringen hehehe, döda mig inte. Och berätta vad Anders sa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0