Lite SUR!

JAG ÄR SUR! Hela dagarna går åt till att städa och försöka skaffa ett liv så hinner ju inget! Har varit i Vass/bassberget (vet inte riktígt hur man stavar!) Provat folkdräkt, bakat Mycket! Pysslat med lite allt möjligt och varit på Brage<3! Vet inte riktig hur jag ska göra! Har letat på blocket, tradera internet! Har till och med setat utanför ica maxi med skyltar!! ALLA LIV ÄR UPPTAGNA! Går bara i pyamas hela dagen! Idag har jag svabbat golvet bytt sängkläder och bara städat! Måste duscha och ta på mig anständiga kläder! Är det nån ide? Klockan är ju 9, Skit ockkså! Om en vecka kommer jag vara pensioner och dricka kaffe på ett fat med en socker bit och längta efter bingolotto, POOP!

NÅN SOM HAR ETT RELATIVT BILLIGT LIV SOM JAG KAN FÅ KÖPA, HELST GRATIS?? ELLER NÅN SOM VET EN SOM HAR ETT?

Usch jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0