VM

Mår inte helt hundra plus att jag gjorde illa mig igår på träningen, ryggen och höften. Så då blir det lite vm sammanfattning från de senaste dagarna:

I förrgår- I damernas sprintstaffet fick Charlotte kalla och Ida ingemarsdotter Guld :) riktigt bra åkt av båda tjejorna!
Herrarnas sprintstafett började bramen slutade inte lika bra :(

Igår- Damernas stafett Silver till tjejerna :)

Idag- Ett silver till herrarna på stafetten men dom satsade ju på guld så dom var inte alls nöjda. Men jag vart glad iallafall, jag menar Northug han är ju på skidorna en riktig %&@¤! Men i verkligheten så så säger alla att han är blyg. Idag var han lite väl stöddig. A bra lopp av Daniel Rickardsson, Johan Olsson och den han åkte med hade kunnat hållt ett högre tempo så Norge tappade, Södergren kunde satsat lite och ja för Hellner var det ju svårt i en så stor grupp. Men jag tyckte att dom var skit bra :) Sen blev det ju antagligen en diskning på Ryssland dom bröt banmärkningen! Lite synd om dom var det ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0