Brage såklart! :D

Tjoo :)
Inatt sov jag hos Bella hon lurade mig att se en hemsk skräckfilm. Den var inte läskig men jag grät igenom halva filmen så otroligt sorglig..

Idag så skulle Bella iväg, så då gick jag hem till Amalia och vi åkte och träffade larsson, sen bar det av på brage match! Och nu är det så här att Brahe vann och det betyder att dom är kvar i superettan! Glad Clara :D
När matchen var slut kom jag på att jag glömt min väska hos Amalia så det var bara att cykla dit för att sedan cykla tillbaka samma väg, inte kul!

Nu sitter jag här och försöker värma mig och äter lite tröst godis, resten av kvällen blir det bara att mysa i soffan med familjen, skönt!


Kram Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0