Clara här! :)

Tjoo där! :)
Ja jag heter alltså Clara och jag kommer gäst blogga lite här för att Julia inte riktigt har tid till bloggen. Så jag ska försöka underhålla er istället så gott jag kan ;).
Lite mer om mig då:
Jag är 13 år och bor i Borlänge, jag trivs ganska bra här men när jag blir äldre vill jag flytta till en lite större stad kanske Stockholm eller Göteborg. På min fritid spelar jag fotboll och rider. Det jag satsar på är fotbollen, ridningen håller jag mest på med för det ska bli något annat än fotboll i mitt liv haha. Det lag jag spelar i nu heter? Det är just det som är problemet jag vet inte vilket lag jag ska spela i nästa säsong, vårt lag som både jag och Larsson (Julia) spelade i förra året lades ner pga för lite folk. Mina funderingar nu är att börja i Forssa men förra veckan funderade jag på om jag skulle börja i Kvarnsveden men vi får se helt enkelt, det löser sig :)
Annars på fritiden är jag med kompisar och gör läxor, vi har läskigt mycket läxor.. Jag och Larsson går inte på samma skola och som det värkar har Larsson aldrig läxor medans jag alltid har läxor, lite orättvist tycker jag faktiskt det är men jaja dom kanske får mer läxor nästa år ( jag kan ju hoppas )
Det var lite information om mig hoppas ni fattade vad jag skrev ;)


Kram Clara


Jag och Larsson på bilden förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0