Zlatan vem annars?

Tjenare igen :)

Anledningen att jag inte bloggade igår var att jag inte hade tid och jag kände mig ganska nere. Men idag har jag varit pigg och glad ( glad i alla fall ) .

Idag har det inte hänt speciellt mycket, har kommit tillbaka till skolan efter ett skönt och väl behövligt lov. Skoldagen började med sov morgon och sedan fotbolls profil jag var tyvärr inte med för min hals gör/gjorde väldigt ont.
När vi cyklade hem frågade Emma om vi skulle hitta på något men jag var ärlig och sa att jag verkligen inte orkade, jag gick i stället hem och tittade på några ( läs många ) andra avenyn avsnitt. Serien gick på svt för några år sedan och handlar om några ungdomar som bor i Göteborg. Men tyvärr har serien inte kommit ut på dvd för svt äger tydligen inte rättigheterna till musiken. Men eftersom jag är så smart så kom jag på att avsnitten finns på youtube så datorn har varit mitt liv idag haha. Har inte sett AA på säkert 2 år så det kändes kul eftersom det var min svenska favorit serie när det gick på

Juste nu på kvällen var det ju fotbollsgalan, och det kom ju inte som någon chock när dom ropade ut Zlatans namn till vinnare av guld bollen. Själv tyckte jag det var dags för någon annan att få priset somm tex Kim Källström :)

Puss på er och ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0