Längesen!

Vet ni att min blogg ska bli världens bästa! Det är dags att börja blogga nu igen! Har haft en paus och nu ser jag fram emot att börja skriva igen! Jag ska skriva om bra grejer, roliga grejer och intressanta grejer! Inte bara om vad jag gör! Och många bilder och allt! All in! :D
Nyss var jag utelåst i typ 40 minuter. Det känns fint när man hittar nycklarna då!

I vilket fall så hade vi friluftsdag på kv ip idag, Allt gick fel vill inte ens tänka på det. Nu på eftermiddagen var jag hemma hos Ulla och Lasse vi åt och jag stickade, ja stickade. Jag håller på med en väska!

Nej nu började The big bang therory! Puss på er!! :D

P.S Ska be ett proffs att fixa headern! Finns det nån frivillig? ;)

Kommentarer
Postat av: Elsa Andersson,

JAG ÄR PROFFS DE VET DU LARSSON ! :D

2011-09-20 @ 20:04:13
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: Minna :D

ännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnttttttligen har du skrivit nya inlägg, lägg upp fler bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-26 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0