MUSHROOOOOOMFOREST!

På förmiddan var jag ute i svampskogen med Ulla och Lasse och plockade sjukt mycket svamp! Det var svamp överallt! Hade kunnat plocka mer, men vad ska man ha sjukt mycket svamp till? Efter det åkte vi hem till Sivert och fikade men jag stannade kvar hela eftermiddan och vi lagade mat och åt VITMÖGELOST! Min drog. 

Vid halv åtta kom pappa och hämta mig och hemma åt vi oxfile och det var sjukt gott sen så bara lördagsmyste vi, kolla på nån film och jag stickade. 

Nu håller jag på att slockna här men bjuder på en svamp-rensar bild från Sivert dator! Väldigt smickrande! ;)



Låt mig bara på peka paniken i bilden! Jag täckte på hur mycket små sniglar och larver som fanns i mina händer just då! Träffade bara på tre, Herr larv äckel 1! Fru snigelsate 2! Och barn larvskräp 3! Jag är inte rädd för småkryp men larver, maskar och sånt äckel är sjukt äckligt. Inte skrämmade men äckligt! Fråga mig inte varför jag fiskar varje sommar i stugan.. Nästan varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0