NU JÄKLAR SKA JAG BÖRJA BLOGGA!!

Tjenare sötnosar! Idag har jag fått SOMMARLOOOOOV!! Riktigt pissväder rent utsagt, regn, men det var inte kallt iallafall! :) Så nu kan livet ta och börja här, och som jag har lovat ska jag blogga varje dag!! :) :)

Igår var vi i Båtsta och levde livet i regnet. Eftersom att mina kläder blev pissblöta så var det bara att hoppa i vattnet, regnet öste ner men YOLO!! När vi fått på oss kläderna drog jag och Amalia hem till henne och chillade i nån timme! ;) Efter det drog jag hem och åt och sen cyklade vi ner och kollade på niornas bal och jäklar vad fina alla var, jag vill också!!!! :D

Nu ska jag fortsätta kolla på fotboll som min dag har bestått av att göra.

Hejdooooo! :)



GOOO SWEDEN!! :) :) 

(HEHEHE, lite gammal bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0