:) test! ;)

Hur bor du: I ett par hus! ;)
Brukar du komma i tid: alltid! ;)
Hur lång är du: lite över 1,70
Kan du laga mat: Självklart
Vad jobbar du med/pluggar du: grundskolan
Vad har du på dig just nu: t-shirt och adidasbyxor!
Har du någon fobi: Bakterier!
Hade du en bra kväll igår: YesBox
Vilket är ditt senaste inköp: En t-shirt och en jeansjacka!
Din favoritdryck på morgonen: vatten :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Barnbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, såklart inte!
Vad hade du sönder senast: En påse antagligen!
Vem snackade du med senast: Min Kåmpis Sivert!
Varm favoritdricka: Te!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN!!
Alkoholhaltig favoritdricka: sex on the beach, haha, nejdå inte sjutton vet jag!
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag antar jag, som vanligt.
Saknar du någon just nu: Verkligen!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Döma som en gris!
Någon jag stör mig på: Domaren igår!
Intressen: MANCHESTER CITY, sport, fotboll, skidor, spana på killar, att vara awsome, family! ;)
senaste person du kramade: Johan, eller var det Ida eller Jenny, jaja, nån av dom! ;)
Senaste person du ringde: Mamii!
Senaste person som ringde dig: Mamii
Vad drack du senast: Trocadero!
Vill du ha barn: i think so! ;)
Längtar du till din nästa födelsedag: Vem gör inte?
Är du sugen på något nu: Att kolla på fotboll!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Zero
Använder du hudkräm: antar det!
Gillar du killar med skägg? beror på hur man ser ut, vissa passar i det, andra inte! ;)
Micro-pop eller poppa själv: microooo FTW! ;)
Brukar du baka: Ja det kan hääända!
Röstade du i det senaste valet: NEJ!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: JA!
Vilken låt lyssnade du senast på: DRICK DEN!!! :)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Det kan hääända (eller inte eftersom jag är Forever alone!)
Vad tycker du är äckligt: BAKTERIER
Har du pengar på mobilen: JA
Vilken svordom använder du mest? Fan?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oftast 7,27!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med! ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett liv! ;)
När var senast någon stötte på dig? Hehe, torsdags? ;)
Kan du vissla? Ja men det låter förjävligt! ;)
När flög du senast? Nån månad sen!
Har du gråtit offentligt? Ja!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Om jag skulle men tror inte jag vill så skulle det vara nått med la family eller Manchester city! ;)
Vad har du med dig in på
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 24, det är därför jag inte fungerar!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Va, vadå, jag? Haha, nejdå! ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du är awsome, du fixar det!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA, självklart!
Tycker du om att krama folk? SÅKLART!
Äger du en digitalkamera. Yes mam!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ica-jerry?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Tre saker du alltid har med dig? Hand, fot, och morgan! ;)

Ni som har orkat läst allt är bäst! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0