Hjälp!

Nu måste alla mina läsare hjälpa mig. Ser min blogg konstig ut för er. Kommentera då så är ni dom gulligaste ever.

Och sen.

Anonym om Okej?:
vem är det som tar det allvarligt nu då?
IP: 81.233.96.3

För det första så är det samma person som har skrivit det här och den andra.

Jag vill inte ha såna här människor på min blogg. Det är ju inte så svårt att ta reda på vem det var nu när man har IP nummret. Jag tog det inte allvarligt, och sen så Anonym. Jag tycker fortfarande att det är så jä#la fegt att inte ge ut nåt, vara helt anonym och inte våga stå för vad man har sagt. Om man ska skriva nåt och sen ska man vara helt anonym, då behöver man inte skriva någonting över huvud taget.

Och sen till mina fantastiska bloggläsare, om det är fler som är sura över att jag skrev att Brage hade gått upp. Så jag ljög inte jag gjorde ett misstag, jag menade att dom stannade kvar.

Förlåt. 

Kommentarer
Postat av: clara

okej förlåt:( men de har varit så mycket prat om att brage ska åka ner ch men har gått och varit närvös i typ ett halv år så blev lite arg för att du skrev att de skulle gå upp

men de är glömmt nu??:)

2010-10-24 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0